marți, 2 iunie 2009

Adio



Ploua incet, ploua mai tare...

Ceva in sufletul meu moare.

E iubirea pentru tine

Ce nu imi mai face bine.

E amara rau acuma,

Cum n-a fost nicicand, vreuna.

Vreau sa o scot,

S-o dau afara

Sa nu ma mai doara.

Sa nu ma mai chinui noaptea,

Intarind singuratatea.

Tu pe alta o iubesti,

Poti sa faci tot ce doresti...

Asta faci cand nu gandesti!

Acum vreau sa dau uitarii,

Vocea ta, a alinarii.

Eu sunt o schimbare-n bine,

Ocolesc oameni ca tine.

Am grija de viata mea...

Asta e!E singura!

Ai ofilit tot ce era mai bun,

Ai sters si cea mai mica urma de parfum,

Ai ars pe rug un suflet mai nebun.

Langa mine tu nu esti,

Sa-mi zambesti,

Sa ma iubesti...

Am crezut promisiuni,

Si mi-am facut dorinte...

Ca sa raman cu amagiri si multe vise.

Niciun comentariu: