miercuri, 4 februarie 2009

Înger şi demon


Te-am iubit

Cum n-am iubit pe altcineva,

Dar tu te-ai jucat cu inima.

Azi privesc spre viitorul meu,

Ghici ce?

Nu te regăseşti în el!

Ai vrea sa fii,

Dar nu te vreau,

Azi iubesc

PE ALTCINEVA!!!!

Şi viaţa mea e mai frumoasă

Şi inima mi-e luminoasă

De-ar fi să te iubesc din nou,

Nu aş putea

Demonul meu.

Un înger am acum în viaţă,

Un înger vrea să mă iubească,

Şi de ar fi să-l părăsesc,

Nu mi-aş dori să mai trăiesc.

Azi soarele e în viaţa mea,

Şi-mi luminează ziua grea

Acest soare este un zeu

Şi aşa va fi mereu.

Nu pot să-l ţin,

Nu pot să-l dau

Că lumea-i rea,

Şi vrea să-l ia

Dar el nu pleacă,

Stă cu mine.

Şi mă iubeşte, mă alină

Şi mă răsfaţă,

Îl iubesc!

Cu el visez, cu el trăiesc,

De-aş fi lună,

Aş muri...

Dacă nu l-aş întâlni...

Aşa sunt cer,

Să-l pot simţi....

Mereu în apropierea mea,

Aşa rămâne dragostea!

Niciun comentariu: