joi, 22 ianuarie 2009

Iubitul meu


O lacrimă uscată

Pe obrazul fără pată

O dragoste uitată,

O iubire fermecată,

Şi o inimă sfâşiată.

În fiecare seară

Când luna pe cer apare

Ea stă şi jeleşte,

Sufletul mocneşte,

La el se gândeşte

Şi zâmbeşte.

A apărut în viaţa ei,

Când nu credea să apară

Spera să o găsească

Şi în vitrină să nu o părăsească...

Pe un vraf de amintiri

O ramă mult iubită,

Acum e prăfuită.

Imaginea din ea

Îi face viaţa grea.

Cei doi ce apar în ea

Se ţin ca nimenea.

Nu par a fi absenţi,

Nu par a nu zâmbi,

Ci par a se iubi.

O iubire trecătoare,

Ce doar în vise apare.

Visez sau zâmbesc?

Nu ştiu, dar te iubesc...

Azi mă gândesc

De e bine sau greşesc...

Nu vreau să te pierd,

Nu vreau să te am,

Vreau doar să te iubesc,

Şi tu...să-mi fii alături

La bine şi la rău

Iubitul meu.

Niciun comentariu: